מתנות לגבר לטיפוח אולטימטיבי 

מתנות לגבר

שיתוף:

טכניקות הגילוח הטובות ביותר לגילוח צמוד ונוח

אין כמעט גבר שלא אוהב לטפח ובטח שאין גבר שלא אוהב מתנות. אז אם אתם מחפשים מתנה מקורית לגבר, מתנה לבעל ליום הולדת או שסתם בא לכם להתפנק ולא סגורים על מה לקנות – הגעתם למקום הנכון. חברי המערכת ישבו ובדקו והכינו לכם את המדריך שהולך לעשות לכם סדר: 7 מתנות לגבר לטיפוח האולטימטיבי.

 

אז חסכנו מכם את העבודה הקשה ועברנו על מאות אפשרויות של מתנות טיפוח לגברים. אחרי סינון ודירוג קפדניים ע”י חברי המערכת – נשארנו עם הטופ 7 שממש כדאי לכם להכיר. 

 

הנה מה שמצאנו:

קרם לחות לפנים

טיפוח עור הפנים, במיוחד אצל גברים, הוא נושא מורכב ומבלבל. אז בואו נעשה את זה פשוט. על קרם לחות לפנים שמעתם? קרם לחות לפנים עוזר להפחית יובש שנגרם כתוצאה מפגעי מזג אוויר ובכך שומר על על העור חלק ונעים למגע. איך תדעו באיזה קרם לבחור? חפשו מרכיבים כמו שיבולת שועל או אלוורה שהם אנטי דלקתיים או מוצרים המכילים רכיבי אנטי-אייג’ינג כדוגמת ויטמין C השומר על בריאות העור.

פצצת אמבטיה

מתנה “פצצה” שמביאה את חוויית הספא לאמבטיה. ‘פצצות אמבטיה’ הן כדורים סבוניים שמתמוססים במים ויוצרים ניחוח נעים. פצצות אמבטיה איכותיות מכילות חמאת שיאה, מלחים ומגוון שמנים ייחודיים ששומרים על העור יפה ורענן. פצצת אמבטיה, כשמן היא, היא מתנה שמתאימה לכאלה שמתקלחים באמבטיה (בעלי מקלחונים – איתכם הסליחה). 

בושם לגבר לקיץ

אחלה מתנה בקטגוריה מתנות לגבר ליום הולדת שממש כיף לקבל ובעיקר כיף להשתמש.

במיוחד לקיץ ובכלל, בושם איכותי עם ניחוח נעים הוא חלק בלתי נפרד משגרת הטיפוח הגברית.. המבחר הקיים הוא עצום אז כדאי לבדוק מראש לאיזה ניחוח מתחברים יותר: עוצמתי, עדין, חריף או מתוק (כן, באמת יש דבר כזה). מומלץ גם להתייעץ עם המוכרת בחנות כדי לקבל הכוונה מדויקת יותר. 

שמן לזקן גבר

שיער הזקן נוטה להיות מחוספס ומצריך קצת השקעה כדי לשמור עליו מטופח ויפה. שמן זקן עוזר לרכך את השיער ומעניק לו מראה חיוני. בנוסף, הוא  מסייע לשמור על הגמישות של העור, מפחית הופעה של קשקשים ועוזר לזקן להריח ממש טוב. מתנה מושלמת עבור כל בעל זקן שרוצה לשמור עליו מטופח ורענן.

תכשיר לחות לשפתיים

הפנים הם אולי “כרטיס הביקור” שלנו אבל זה ממש לא אומר שצריך להתעלם מהשפתיים. תכשיר לחות לשפתיים עוזר להחזיר לחות כתוצאה מאוויר קר או אפילו מגע עם מלח. העור על השפתיים נוטה להתייבש מהר יותר מה שיכול להוביל לתחושת גירוי ופעמים רבות לסדקים. תכשיר לשפתיים, בעיקר בתקופת החורף, מאפשר למנוע מצבים כאלה ולשמור על השפתיים לחות ויפות. מוצר טיפוח קליל ונגיש שכל גבר יכול לקחת בתיק. תכשיר דומה יכול לסייע בשמירה על עור בידיים אצל גברים עם נטייה לעור יבש ומחוספס.

קרם עיניים לגבר

תגידו, גם לכם יש חברים שנראים כמו זומבים נטולי שינה? קרם לאזור העיניים מאפשר להפחית “עיגולים שחורים” וגורם לעור מסביב להיראות יפה וצעיר יותר. בנוסף, זה גם פתרון מעולה להחזרת לחות לעור ומניעת גירויים וסדקים. זה מה שנקרא מתנת טיפוח לגבר “שלא רואה בעיניים”. 

מתנה מקורית לגבר - מכונת טיפוח לגוף

“הגביע הקדוש” מבחינת טיפוח לגברים. מכונת גילוח לגבר שאפשר לעשות איתה הכל: לעצב שיער, לסדר את הזקן וכמובן – לגלח באיזורים אינטימיים. חשוב לדעת שיש המון מכונות שם בחוץ. כדי להיות בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה, הנה כמה דברים שרצוי שתבדקו מראש:

 

 

  • איכות הלהב: מכונה איכותית מגיעה עם להב איכותי. מה זה להב איכותי? זה להב עדין (קרמי) שמתאים לאזורים אינטימיים ומאפשר להשיג גילוח צמוד ללא שריטות ופציעות. בנוסף, להבים מהסוג הזה יכולים להחזיק בסביבות ה-3 חודשים.
  • נוחות: אם כבר אתם קונים מכונה, אל תתפשרו על הנוחות. מכונה טובה צריכה לשבת לכם טוב בידיים (או בידיים של מי שאתם קונים אותה בשבילם). אחיזה נוחה היא הכרחית. ככה מונעים מצב שהמכונה תיפול באמצע או תעשה עבודה חלקית. 
  • זמן עבודה (“המתנה שממשיכה לתת”): לגלח שיער זה משהו שלוקח זמן. בשביל זה צריך מכונה עם הספק עבודה מתאים. מכונה שעובדת לפחות שעה וחצי יכולה להיות מעולה. בנוסף, חשוב לקחת בחשבון את זמן הטעינה. עד שעתיים גג זה אחלה לגמרי. 
  • עמידות למים: אחד מסימני ההיכר למכונת גילוח איכותית היא יכולת עמידות למים. תחשבו כמה כיף לקבל (או להעניק) במתנה מכונה שניתן להשתמש בה גם בזמן שמתקלחים. זה חוסך מלא בלאגן ומאפשר ליהנות משני העולמות. איך יודעים שהמכונה עמידה במים? חפשו את תו התקן IPX6 על הקופסה. הוא מעיד על עמידות במים.
  • אקססוריז: אם כבר מכונה מתנה אז לפחות שתהיה “מתנה מושלמת”. לכו על מכונת גילוח שמגיעה עם אביזרים נלווים: סט גוזזים לגבר (מספריים, גוזז לאף, פצירה), מתלה לאמבטיה, להבים חלופיים ותיק רחצה שאפשר לשים בו את הכל.

זהו חברים, אנחנו סיימנו. אנחנו מקווים שהמדריך הזה היה לכם לעזר ויעזור לכם למצוא את מתנת הטיפוח האידיאלית. 

 

אהבתם? אז תהיו גברים ותשתפו 🙂

 

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי

 

דילוג לתוכן