מכונת גילוח למפשעה

מכונת גילוח למפשעה

שיתוף:

גברים? בואו נודה על האמת. כמעט כולנו, באיזשהו שלב, הגענו למסקנה “מתחת לחגורה” שאנחנו צריכים מכונת גילוח למפשעה שתעזור לנו להישאר אסתטיים. אבל איך יודעים מה לקנות? מה חשוב לבדוק? בשביל זה הכנו לכם מדריך סקירה ענייני שיעזור לכם לבחור את המכונה האולטימטיבית לגיזום השערות הסוררות.

תחשבו על זה רגע (רק לא בזמן האוכל, כן?), שיער הערווה שלכם עוזר להגן על העור “למטה” אבל הוא גם לוכד זיעה, חיידקים וריחות לא נעימים. אלו חלק מהסיבות השונות שגברים רוכשים לעצמם מכונת גילוח למפשעה. 

 

בלי שום קשר, להיגיינה אישית יש חלק גדול בחיזוק הביטחון העצמי. ובכלל, אם כבר אנחנו מטפחים למעלה, למה שלא נעשה את זה גם למטה? אבל השאלה הגדולה והכי חשובה כמובן היא מה צריך לבדוק לפני שקונים מכונה? 

 

אז הנה כמה דגשים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון:

רמת בטיחות המכונה

כשזה מגיע לבחירה של מכונת גילוח למפשעה – הדבר הראשון שצריך לקפוץ לראש הוא שמירה על הבטיחות. ברוב המקרים, מכונות גילוח מהסוג הזה מגיעות עם להבים ידידותיים. ועדיין, כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה נכונה, תתמקדו בלמצוא מכונה שמגיעה עם להב קרמי. מדובר בלהב עדין שתוכנן לשימוש באזור האינטימי שעוזר להפחית חיכוך וגירויים ולמנוע שריטות ופציעות. אגב, הלהבים של מכונת הגילוח הם לא “חתונה קתולית”. הקפידו להחליף להב אחת ל-3 חודשים. 

עמידות המכונה למים

עמידות למים הוא אחד היתרונות המובהקים של מכונת גילוח איכותית. זה מאפשר לכם להשתמש בה גם במקלחת והופך את “מלאכת הגיזום” ליותר נוחה ונעימה. חוץ מזה, התחזוקה של מכונת גילוח כזו היא הרבה יותר פשוטה כי כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לשטוף אותה במים. אז איך תמצאו מכונת גילוח למפשעה שעמידה במים? פשוט תוודאו שהיא מגיע תו תקן IPX6 ומעלה. זה אמור להופיע על הקופסה.

נוחות מקסימלית בזמן גילוח המפשעה

מכונת גילוח למפשעה היא “כלי עבודה” לכל דבר ועניין. אז בזמן שאתם “עובדים” – אתם רוצים שיהיה לכם נוח. לכן חשוב שהמכונה שאתם רוכשים תהיה מעוצבת באופן ארגונומי המאפשר אחיזה נוחה ומונע ממנה ליפול לכם מהידיים. 

חיי סוללת המכונת גילוח

טיפוח האזור האינטימי זה משהו שלוקח זמן. לכן, כדי למנוע מצב שתהיה תקועים באמצע, חשוב שתהיה לכם מכונת גילוח עם חיי סוללה ארוכים. מה נחשב טוב? מכונת גילוח למפשעה עם 90 דקות עבודה זו כבר התחלה טובה. אם יש מכונה שמחזיקה גם יותר מזה – מה טוב. חוץ מזה, צריך לקחת בחשבון את משך זמן הטעינה. מכונה שנטענת תוך שעה וחצי-שעתיים היא לגמרי בחירה סבירה (למרות שניתן למצוא מכונות מתקדמות שמגיעות עם סוללה נטענת וזמן טעינה של שעה).

מכונת גילוח לא רק למפשעה

נכון, אנחנו מדברים פה על מכונת גילוח למפשעה. אבל אם כבר אתם הולכים לקנות אחת, אז למה שלא תשקיעו במכונה שתוכל לשמש אתכם לדברים נוספים? מכונות איכותיות מגיעות עם פונקציות נרחבות כמו עיצוב זקן ופאות, גילוח שיער בחזה או אפשרות להסתפר במידת הקיצוץ הרצויה: 3, 6, 9 או 12 מ”מ. פשוט תוודאו שהמכונה היא רב-תכליתית ולא רק כזו המיועדת לאזור האינטימי. 

אביזרים נלווים למכונת גילוח למפשעה

המון גברים שרכשו מכונה פספסו את הפרט החשוב הזה. לפני שאתם קונים מכונת גילוח למפשעה תבדקו שהיא מגיעה עם אקססוריז לשדרוג חוויית הגילוח. למשל: סט להבים חלופיים, סט גוזזים לציפורניים (כן, גם ציפורניים זה חשוב) ותיק אישי למכונה כדי שתוכלו לקחת אותה לכל מקום שתצטרכו. רצוי שגם יהיה מתלה אמבטיה כדי לשים את המכונה בצד כשהיא לא בשימוש וגם למנוע מצב שהיא חלילה תלך לכם לאיבוד. 

מכונת גילוח למפשעה - לא קונים לפני שמשווים!

יש הרבה מכונות בחוץ. אל תרכשו מכונת גילוח למפשעה לפני שערכתם השוואה מסודרת בין 3-5 מכונות שונות לפחות. כך תוכלו להבטיח שתקבלו את התמורה הטובה ביותר – גם מבחינת המחיר וגם מבחינת האיכות. 

דילוג לתוכן