מכונת גילוח לגוף

מכונת גילוח לגוף

שיתוף:

טרימר, גרומר, שייבר או whatever, לא משנה איך תקראו לזה – מכונת גילוח, ללא ספק, היא ההמצאה הטובה בעולם לגברים שדואגים לטפח את עצמם כי אכפת להם מאיך שהם נראים. אבל רגע – מה חשוב לדעת לפני שרוכשים? מה הדגשים? ואיזו מכונת גילוח לגוף היא הבחירה המועדפת של אלפי גברים בישראל. אם אתם מחפשים מכונת גילוח לגוף או רוצים לשדרג את המכונה הקיימת שלכם – מדריך הקנייה הבא הוא בול בשבילכם

לא כל האצבעות נולדו שוות ולא כל מכונת גילוח ‘תספק לכם את הסחורה’ באופן שבו אתם מצפים. אבל להבדיל מאצבעות, כאן אתם יכולים לבדוק, להשוות ולעשות סקר שוק כדי שבסוף תצאו עם מכונת גילוח לגוף שתתאים לצורך שלכם ותעשה את העבודה בצורה חלקה (כי שריטות ופציעות זה ממש לא כיף).

 אז הנה כמה טיפים ונקודות חשובות שיעזרו לכם לבחור מכונת גילוח לגוף: 

מכונת גילוח לגוף עם אחיזה נוחה

יש דברים שפשוט לא מתפשרים עליהם. זה בסדר אם המכונה שלכם תהיה אדומה או כחולה. זה עניין של טעם. אבל אין מצב שאתם רוכשים מכונה שלא נוח לכם לעבוד איתה. תבינו, מכונת גילוח לגוף צריכה להיות ידידותית למשתמש ולאפשר לכם לגלח בכיף שלכם; בלי שתכאב לכם היד או בלי שהמכונה שלכם תיפול באמצע “העבודה”. מכונה שנוח לכם לעבוד איתה זה מאסט. אל תתפשרו על פחות מזה!

מכונת גילוח לגוף - לכל הגוף

זה אולי נשמע לכם כמובן מאליו אבל בכל זאת חשוב שיאמר. כשאתם עומדים לבחור מכונת גילוח לגוף חשוב שתוודאו שהיא אכן מתאימה למשימה. יש הרבה מכונות ‘Wanna Be’ בחוץ שמבטיחות לנו כביכול שהן מתאימות לכל הגוף אבל ברגע שמתחילים להשתמש בהן – אז מתחילות הצרות.  

במקרה הטוב מגלים שהן מתקשות לקצץ במקומות מסוימים או חלילה שהן גורמות לפציעות ושריטות כשמנסים להשתמש בהן באזורים “כאלה ואחרים”. לא נעים בכלל. אז פשוט תוודאו שהמכונה שאתם שוקלים לרכוש מתאימה לכל הגוף. איך תדעו? תעברו על ביקורות, תראו סרטונים או ממש תוודאו מול היצרן. 

איכות הלהבים

אין שריטות – אין דאגות. כשאתם עומדים לקנות מכונת גילוח לגוף זה קריטי שתדעו שהיא מגיעה עם להב איכותי. מה זה להב איכותי? זה להב שנועד לשימוש במיוחד באזורים “רגישים” שלא יגרום לכם לגירודים או חלילה יוביל פציעות.
מכונת גילוח לאשכים היא דוגמה מצוינת לזה. מדובר במכונה עם להב קרמי עדין שתוכנן בקפידה לשימוש באזורים אינטימיים. להבים מהסוג הזה יכולים להחזיק לכם לסביבות השלושה חודשים ואחר כך צריכים להחליף אותם. חברים, אין כאן שאלה בכלל – אתם לא קונים מכונת גילוח לגוף אלא רק אחרי שווידאתם שהיא מגיעה עם להב איכותי (רצוי גם עם סט להבים נוסף כדי שתוכלו להחליף כשתצטרכו). 

 

יכולת עמידות למים

חידת טיפוח: מה יותר מדהים ממכונה איכותית לגילוח הגוף? מכונה שאתם יכולים להשתמש בה גם בזמן שאתם מתקלחים! תחשבו על זה, מכונת גילוח לגוף עם יכולת עמידות למים מאפשרת לכם לגלח בנחת במקלחת (ראיתם, אפילו יצא לנו חרוז) ובכך למנוע את כל הבלאגן של שערות “סוררות” שעפות לכל עבר. בנוסף, ניקוי המכונה הוא הרבה יותר קל כי כל מה שאתם צריכים זה פשוט לשטוף אותה במים. זהו זה. חשוב להדגיש שיש המון מכונות שעמידות במים אבל לא כולן בהכרח עמידות ב-100%. איך תדעו עם המכונה שאתם חושבים לקנות עמידה למים? חפשו את תו התקן IPX6 על הקופסה.

אורך חיי הסוללה

כשמדובר בבחירה של מכונת גילוח לגוף – משך חיי הסוללה הוא עניין משמעותי מאוד. דמיינו את זה: אתם לוקחים את המכונה, מתחילים לגלח ופתאום באמצע היא פשוט מפסיקה לעבוד לכם. הכי מבאס שיש. הדבר האחרון שאתם צריכים לחשוב עליו במכונה זה האם נשאר לה מספיק כוח כדי שתפסיקו לסיים לגלח. בקיצור, הסירו דאגה מגופכם – תבחרו מכונה עם חיי סוללה ממושכים כדי שלא תתקעו באמצע. מה נחשב טוב? מכונה ש”תיתן עבודה” לפחות שעה וחצי היא בחירה מעולה מבחינתכם. מניסיון.

חשיפה: מכונת גילוח הגוף הכי פופולרית בישראל

אחריות היא לא מילה גסה. אלפי גברים בישראל ‘לוקחים אחריות על החבילה שלהם'” עם מכונת הגילוח VEESH שמתאימה לאזור האינטימי – בלי שריטות, בלי גירודים ובלי להיפצע. פשוט “מעבירים וויש” – וזהו. רבים (ובצדק) מכנים את המכונה הזאת “המכונה המושלמת לגילוח החבילה”. עם זמן טעינה מהיר במיוחד, בתוך כשעתיים תהיו מוכנים “לקצץ” עם פעילות רציפה של כ-90 דקות. בנוסף, המכונה מגיעה עם להב קרמי עדין שמחזיק לשלושה חודשים (בדיוק כמו שהזכרנו מקודם) שמאפשר לכם לגלח בכיף ובביטחון – בלי לחשוש מפציעות. 

 

אם זה לא מספיק, המכונה של וויש היא “כפפה ליד” מבחינת נוחות ואחיזה ומגיעה עם אביזר מתלה לאמבטיה כדי לוודא שלא תיפול או חלילה תלך לכם לאיבוד. וכן, היא מגיעה עם תקן IPX6 מה שאומר שהיא עמידה למים וניתן להשתמש בה גם במקלחת ואחר כך לשטוף בקלות. ניתן לקבל את המכונה עם מגוון אביזרים נוספים כמו סט גוזזים לגבר, תיק רחצה מהודר וסט להבים חלופיים כדי שלא תתקעו באמצע למקרה שזה הזמן להחליף.

 

מקווים שהמדריך הזה היה לכם לעזר ותקבלו החלטה נכונה בבחירת המכונה שתתאים לכם. בהצלחה!

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי



דילוג לתוכן