גירוד בביצים – מה עושים?

שיתוף:

יש מגרדים בקהל? גירוד בביצים (או אשכים מגרדים) היא תופעה מוכרת ונפוצה אצל גברים אשר גורמת למבוכה, אי נוחות ויכולה להיות מתישה. אז מה עושים כדי להתגבר על זה? כל הפרטים בפנים. 

תחושת גירוד בביצים או באזור המפשעה יכולה להיגרם כתוצאה מזיעה, הליכה מרובה או אפילו מישיבה ממושכת. סיבה נוספת היא יובש שהוא תוצאה ישירה של לא מספיק לחות. הסימפטומים של יובש בעור יכולים להיות מגוונים. ייתכן שתבחינו באדמומיות, עור מתקלף, מראה מחוספס או הופעה של כתמים יבשים. ישנם גברים שחווים את הגירוד בעיקר בשעות הלילה ורבים מהם מדווחים על תופעות לוואי שונות כמו תחושות עקצוץ וצריבה או ריחות דוחים במיוחד.

הקשר בין גירוד בביצים לטיפוח ואסתטיות

כל גבר, ללא יוצא מן הכלל, צריך שתהיה לו שגרת טיפוח מסודרת. אבל חוץ מזה, מסתבר שהשמירה על אסתטיות משחקת תפקיד חשוב בהימנעות ממצבים מביכים – כולל גירוד בביצים. למעשה, היגיינה לקויה באזור הזה יכולה להוביל לזיהומים חמורים ולהופעת חיידקים אשר גורמים לגירוד ומעצימים אותו. בדיוק בגלל זה, חשוב שתפתחו ותאמצו גישה בריאה של טיפוח מסודר ל-“חבילה” שלכם. 

גירוד בביצים הוא לא גזירת גורל!

  • שמירה על היגיינה נאותה: נקו באופן קבוע את האזור הרגיש באמצעות סבון עדין ומים חמימים. זה עוזר בהסרת זיעה, חיידקים ושלל מזיקים אחרים.

 

  • שימוש בקרם לחות: מריחת קרמים עדינים באזור שק האשכים יעזרו לכם להרגיע את העור ולהפחית משמעותית גירויים. עדיף לחפש חומרים איכותיים עם תווי תקן רשמיים.
  • לבישת בדים “נושמים”: בחרו בתחתונים רפויים מחומרים נושמים כמו כותנה. זה מאפשר זרימת אוויר טובה יותר ושומר לכם את הביצים “רעננות”.

 

  • הימנעות מחומרים מגרים: סבונים קשים, מוצרים ריחניים או כל חומר שקיים חשש שהוא עלול לגרות לכם את העור – פשוט הימנעו מלהשתמש בו. במקום זה, אתם יכולים לבחור במוצרים סימפטיים יותר – כמו סבונים וקרמים המכילים ויטמינים ועשויים מחומרים טבעיים.

 

  • טיפוח באזור הרגיש: אם אתם בוחרים לקצץ או לגלח הקפידו להשתמש בכלים איכותיים בלבד. תעשו את זה לאט ובזהירות כדי למנוע גירויים או חתכים. שימוש במכונה בעלת להבים עדינים בשילוב הקפדה על מקלחת יסודית, יכולים למנוע ואף לעצור את תופעת הגירוד.

גירוד בביצים היא תופעה מרגיזה ממש. אם אתם רוצים למנוע ולעצור אותה – קחו אחריות על “החבילה” שלכם ותשמרו על היגיינה מסודרת. טיפוח שמח!

גילוי נאות: הכותב הוא מגרד לשעבר ומטפח כפייתי בהווה.

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי.

דילוג לתוכן