טיפוח לגברים – 7 טיפים לשיפור המראה וחיזוק הביטחון העצמי

שיתוף:

גברים, בואו נודה על האמת, כולנו רוצים להראות במיטבנו. בין אם זה בעבודה, במפגשים חברתיים וכמובן ביציאה לדייטים. אנשים ממהרים היום “ללחוץ על ההדק” ולשפוט אותנו מהר מדי רק על סמך המראה שלנו. נכון, זה שטחי, אבל ככה העולם עובד. אז אם חשוב לכם להיות אסתטיים, אתם צריכים שיהיו לכם ידע וכלים שיגרמו לכם להיראות במיטבכם. אז קבלו 10 טיפים לטיפוח שכל גבר חייב להכיר.

בעולם של היום שבו מראה החיצוני נחשב ל”כרטיס ביקור”, יש המון גברים שעדיין חושבים שלהתיז טיפה בושם נחשב לטיפוח המושלם. אז זהו, שלא ממש. בדיוק כמו נשים, גם אנחנו צריכים לדאוג למראה שלנו ובשביל זה חשוב שנאמץ שגרת טיפוח . אז איך נראה טיפוח לגברים שיכול להפוך אתכם לאסתטיים? הנה התובנות שלנו.

אל תזניחו את השיער

כמו כל דבר בחיים, הכל מתחיל בראש. ואם כבר בראש, אז אנחנו ממליצים לבקר אצל הספר או שלכם אחת לכמה שבועות. אם שמתם לב שהשיער שלכם זקוק לקיצוץ, כנראה שגם אחרים קלטו את זה. מראה תספורת מסודר יעניק לכם הרגשה טובה ויראה לאחרים שאתם גברים רציניים שדואגים לשגרת הטיפוח שלהם. 

תדאגו לבריאות הפה

אם העיניים הן החלון לנשמה שלכם, אז הפה שלכם הוא השער לאופי שלכם. צחצוח שיניים באופן קבוע יאפשר לכם להרגיש פראשים ולא להיות מובכים מריחות מסריחים מהפה. שימוש במברשת חשמלית תעשה לכם את החיים קלים יותר אבל זה בסדר להשתמש גם ברגילה. ההמלצה הבסיסית היא לצחצח את השיניים לפחות פעמיים ביום. עוד לא צחצחתם היום? אז קדימה, תעשו את זה עכשיו.

טפחו את הפנים

אין דבר כזה טיפוח לגברים מבלי שתדאגו לבריאות הפנים שלכם. סיימתם להתגלח? שימו אפטר שייב. ובלי שום קשר, יש המון קרמים ומוצרים טבעיים שעוזרים לשמור על עור הפנים ולטפח אותו. אל תחפפו בזה. תמרחו כמו גדולים ותדאגו לפנים היפות שלכם. זה יגרום לכם להרגיש טוב וישמור על העור שלכם חלק ויפה. 

שימו עין על הרגליים

אתם אולי לא חושפים אותן הרבה, אבל חשוב שתדאגו לטפח את כפות הרגליים שלכם. טפלו בהן לאחר אמבטיה או מקלחת, כשהעור הכי רך, בעזרת אבן ספוג או מכשיר מיוחד להסרה של עור מת. ואז, כשיגיע הקיץ תוכלו להשוויץ בכפות רגליים מטופחות. אה, וכן, בזמן שאתם מתקלחים תסבנו את כף הרגל ואת האזורים שבין האצבעות. הרבה גברים שוכחים את זה משום מה (ותדאגו גם לגזוז את הציפורניים).

אל תשכחו את הידיים

טיפוח לגברים – טיפ מספר 5: קחו את עצמכם בידיים ותדאגו למראה הידיים שלכם. זה א’-ב’.

תגזרו ציפורניים לפחות פעם בשבוע – רצוי לאחר אמבטיה או מקלחת, כדי לרכך את הציפורניים ולהקל על הקיצוץ. בנוסף, אם אתם סובלים מגירויים או עור אדמומי, יש המון קרמים שעוזרים להקל על זה ולהפוך את העור שלכם לחלק ונעים למגע. אם צריך אז תלכו לעשות גם מניקור. זו ממש לא בושה, להפך! שלא תראו כמו מכשפות. 

רוצים עצה? תתגלחו!

טיפוח לגברים ללא שגרת גילוח זה כמו להכין פיצה מבלי להשתמש בבצק. בין אם אתם מסתובבים עם זקן או מעדיפים פנים חלקות, גילוח חד ונקי הוא משהו שאתם חייבים לעשות (אלא אם אתם בקטע של להיראות כמו טרזנים). גילוח וסידור של שיער הפנים מראה שאתם מתוקתקים, גברים שמודעים לעצמם ובעיקר כאלה שגם יהיה נעים להיות לידם. אגב, אתם יכולים גם לגלח את השיער מהגוף ואפילו באזור האינטימי. בשביל זה אתם צריכים מכונה שמגיעה עם להבים עדינים כדי לשמור על “החבילה” נקייה ומטופחת. בלי פציעות, בלי שריטות וללא צרחות. 

טיפוח הוא מסע אישי. תזרמו איתו. תתנסו ותמצאו את הדברים שעושים לכם טוב. טיפוח שמח!

*גילוי נאות: הכותב הוא זכר וחסיד פנטי של שגרת טיפוח לגברים.

דילוג לתוכן