טיפוח גברים לקיץ: איך להימנע מנזקי שמש

איך להימנע מנזקי שמש

שיתוף:

מטפח יקר! שמירה על העור שלך בקיץ היא לא משהו שקורה מעצמו. אם אתה רוצה להימנע מפנים שומניות, להגן על העור מנזקי השמש ולדעת לבחור מוצרי טיפוח שמתאימים במיוחד לעונה – המדריך הבא הוא בדיוק בשבילך. 

 

עולם טיפוח הגברים התפתח משמעותית בשנים האחרונות ואנחנו רואים דגש רב יותר על טיפוח בקיץ והגנה מנזקי השמש. חלפו הימים בהם סבון בסיסי ושפריץ של אפטר שייב מספיקים כדי לשמור על העור שלך. כיום, גברים משקיעים בשגרת טיפוח מקיפה הכוללת מוצרים שתוכננו במיוחד כדי לתת מענה לצרכים הייחודיים שלהם. אז איך מטפחים במהלך הקיץ ונמנעים מנזקי השמש? – הנה טיפים מעולים שיכולים לעזור לך:

שימוש בשמן פנים

ניקוי פנים הוא השלב הראשון בשגרת הטיפוח היומית שלך. שטיפת פנים בעזרת שמן ייעודי זה בגדר MUST לעונת הקיץ. תבין, זה לא רק יכול להסיר את הלכלוך מהעור אלא גם לפתוח נקבוביות סתומות, לשמור על פנים חלקות ולא שומניות ולמנוע הופעת פצעונים בגלל הלחות והחום באוויר. עדיף ללכת על שמנים טבעיים המכילים מרכיבים אשר תורמים להזנת העור ומעניקים לו מראה בוהק ובריא.  

מריחת מקדם הגנה

שימוש יומי בקרם הגנה הוא חיוני כדי להימנע ולהילחם בנזקי השמש. קרני UV חזקות עשויות להאיץ את תהליך ההזדקנות של עור ולגרום לכתמים וכוויות. קרמים מסוג SPF 30 ומעלה יכול לספק לך את ההגנה שאתה צריך מפני קרני ה-UV. רצוי למרום כ-30 דקות לפני החשיפה לשמש בכל אזור שצפוי להיות חשוף ולחזור על הפעולה בכל שעתיים במידה שחשיפה ממושכת יותר (רצוי להימנע מחשיפה ממושכת בכל מקרה). בקיצור, תהיה “חכם בשמש” ושים קרם הגנה

גילוח הגוף

גילוח באופן קבוע (כל 2-4 שבועות בערך) היא דרך מצוינת לשמור על טיפוח ועל מראה שיער בריא לאורך חודשי הקיץ. החום של השמש מייבש את השיער וככל שהוא ארוך יותר, הוא נוטה ליובש, זקיקים סדוקים וקצוות מפוצלים. הקפדה על קיצוץ ימנע את זה וישאיר אותך רענן במהלך הקיץ.

חשוב להשתמש במכונת גילוח עם להב קרמי המתאים לגילוח אינטימי. זה להב עדין ומיוחד המאפשר לך להתגלח ללא גירויים ופציעות בנוסף, לך על מכונת גילוח שיכולה לספק לך זמן עבודה ממושך (לפחות שעה וחצי) ועם יכולת עמידות למים. ככה תהיה בטוח שאתה לא מפספס כלום ותוכל לגלח בכיף שלך גם בזמן שאתה מתקלח. 

לשים אפטרשייב

זה מתחבר לנו לטיפ הקודם. בעיקר בעונת הקיץ, כל פיסת לחות ש”הולכת לאיבוד” תבוא לידי ביטוי בעור יבש ומגורה. לכן, כדי להימנע, מזה, אל תשכח לשים אפטר שייב שיכול לעזור בפחתת הגירוי ובשמירה על בריאות העור שלך.  



טיפוח שפתיים

כן, גם השפתיים שלך ראויות לתשומת לב בקיץ. שמור עליהם לחות ומוגנות באמצעות תכשיר לשפתיים. ככה תמנע מיובש, סדקים, פצעים ותמשיך להנות משפתיים רכות ונעימות שנראות מצוין. עקבות כאן היא המפתח. מריחת התכשיר ברמה היומיומית תשיג לך את התוצאות המבוקשות.



לעשות פילינג

רוב הגברים בטוחים שפילינג זה רק לנשים. אז זהו, שלא. בעזרת פילינג (קילוף) אתה תוכל להיפטר מתאי עור מתים ולשחרר נקבוביות סתומות. שילוב פילינג בשגרת הטיפוח שלך תעזור לך לשמור על עור יפה ובריא יותר – גם בעונת הקיץ. למקסום התוצאות – ניתן לשלב פילינג לפחות אחת לשבוע. 

להשתמש בקרם לחות

במיוחד בעונת הקיץ, הזנת העור בלחות הינה חיונית כדי לשמור עליו ולמנוע נזקים מהשמש. מריחת קרם המכיל חומרים מזינים היא דרך מעולה לשמור על בריאות העור ולהגן עליו מנזקי השמש. במקביל לקרם הגנה, ניתן להשתמש בקרם לחות עם יכולת הגנה מקרני UV מזיקות. 

להימנע מדאודורנט ריחני

דאודורנטים ריחניים מגבירים את הזעת קיץ שעלולה להוביל לגירוי ובעיות עור מציקות. למעשה, עדיף ללכת על מוצרים לא ריחניים כי הם פחות מכילים חומרים מגרים שיכולים לגרום לך לבעיות הללו. ותמיד תזכור: זה שהמוצר פחות מריח – לא אומר שאתה נשאר מסריח.

שמירה על אורח החיים שלך

בנוסף לשגרת טיפוח, הקפדה על אורח חיים בריא יכולה להשפיע לטובה על העור שלך. פעילות גופנית סדירה, אפילו הליכה של 30 דקות פעמיים-שלוש בשבוע – יכולה לעשות לך פלאים לעור. ברגע שאתה בתזוזה, זרימת הדם משתפרת מה שתורם לשמירה ולשיפור מראה העור. לצד זה, חשוב לשלב תזונה מאוזנת ועשירה הכוללת פירות וירקות.

 

שילוב הטיפים שקיבלת פה יכולה לשמור על העור שלך בריא, תוסס ומטופח לאורך חודשי הקיץ – ובכלל. בהצלחה!    



 

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי

 

דילוג לתוכן