הסרת שיער לגבר

הסרת שיער לגבר

שיתוף:

טכניקות הגילוח הטובות ביותר לגילוח צמוד ונוח

שערות על הגוף? זה טבעי לגמרי! אבל זה לא אומר שאתה צריך להיות כמו טרזן שמסתובב עם ג’ונגל על עצמך. חשוב לך להיראות אסתטי? אתה רוצה לגלות מהי הדרך הטובה עבורך להיפטר משיער מיותר? בשביל זה הכנו לך מדריך “חלק ולעניין” עם 6 דרכים פופולריות להסרת שיער.

 

הגברים של היום הם כבר לא ‘אנשי מערות’. פעם היינו כולנו עם “שטיח” של שערות כי לא הייתה לנו ברירה. אז נכון, יש כאלה שמעדיפים את שיער הגוף כמו שהוא אבל רבים אחרים שאוהבים לקצץ כדי להרגיש ולהיראות במיטבם. אם גם אתה כזה, אז כדאי שתכיר את 6 הדרכים הבאות להיפטר מהשיער המיותר. 

הסרת שיער לגבר - גילוח עם סכין

גילוח עם סכין היא הדרך הנפוצה ביותר להסרת שיער גוף. אם יש לך צמיחה משמעותית, אז עדיף שתתחיל עם גזירה או קיצוץ לפני שאתה מתחיל לגלח. ברגע שאתה מוכן, זה מה שאתה צריך לעשות:

 

  • תמרח קצף/קרם גילוח כדי ליצור משטח חלק לפני שאתה עובר עם הסכין. רצוי ומומלץ לשטוף את האזור במים חמימים לפני כן.  

 

  • תשתמש בסכין נקי וחד ותקפיד לגלח עם כיוון צמיחת השיער. שים לב שאתה עובר בעדינות על אזורים רגישים (מפשעות, בית שחי, מסביב לפטמה.

 

  • אחרי שאתה מסיים תיפטר מהסכין ותשטוף את היטב את העור. אפשר גם במים קרירים. 

 

  • תמרח משהו מרגיע כמו קרם לחות עם אלוורה כדי למנוע גירוי ולשמור את העור שלך חלק.

הסרת שיער לגבר - שעווה

שעווה היא עוד דרך פופולרית להסיר שיער מהגוף. הרעיון הוא למרוח שעווה על האזור המבוקש (בד”כ חזה או רגליים), להדביק רצועה מיוחדת ולמשוך במהירות  עם השיער. קח בחשבון שזה יכול קצת לכאוב לך אבל מצד שני זה גם יעיל לאורך זמן.  אם תבחר ללכת על השיטה הזאת – יש לך שתי אופציות: לעשות טיפול שעווה מקצועי או לרכוש ערכת שעווה “הסר זאת בעצמך”. במידה שבחרת באפשרות השנייה, תקפיד לעקוב אחרי ההוראות שעל הקופסה. 

 

דגשים חשובים:

 

  • אם יש לך עור רגיש אז עדיף שתמנע משעווה. זה עשויה לגרום לגירוי, אדמומיות או אפילו להופעה של פריחה.
  • שעווה לוקחת זמן, במיוחד באזורים גדולים כמו הגב או החזה.
  • זה לא הכי זול. במיוחד אם אתה הולך על האופציה של טיפול מקצועי.

קרמים להסרת שיער

כן, יש דבר כזה. קרמים להסרת שיער, הידועים גם כקרמים “דפילטוריים” הם אלטרנטיבה פופולרית לגילוח ושעווה. הקרמים למעשה ממסים את זקיקי השיער ואז אתה פשוט מנגב אותו ממך. 

 

דגשים חשובים:

 

  • קרמים להסרת שיער מכילים מרכיבים כימיים שעלולים לגרות העור – במיוחד לאלה שיש להם עור רגיש. לכן, עדיף לעשות ניסוי על שטח קטן לפני שאתה מורח על אזורים נרחבים. 

 

  • הכימיקלים המצויים בקרם נוטים לעורר ריחות לא נעימים בזמן שימוש על העור.  



חביב הקהל - ספריי להסרת שיער

מדובר במוצר שהוא חדש יחסית אבל הוא נחשב כדרך יעילה להסרת שיער לגברים. בהשוואה לקרמים ושעווה, מדובר ב-Game Changer אמיתי. זה לא מלכלך, לא מגרה את העור ואין ריחות רעים. מלבד זאת, ספריי להסרת שיער הוא ממש פשוט לשימוש, לא גורם לכאבים ומספק תוצאות בזמן קצר יחסית. מבחינת מחיר – ספרי להסרת שיער הוא בדרך כלל זול יותר משעווה מקצועית מה שהופך אותו לאופציה משתלמת בגדול.  

המנצחת הגדולה - מכונת הגילוח של וויש וויש

אי אפשר לסגור את הרשימה המכובדת הזו מבלי לדבר על מכונת הגילוח לגברים הכי מבוקשת בישראל. המכונה של VEESH היא לא “עוד מכונת גילוח” – מדובר במכשיר רציני עם המון יתרונות מעולים שהופכים את הסרת השיער לחווייה מהנה במיוחד.

 

המכונה מגיעה עם להב קרמי עדין המאפשר לך להשיג גילוח צמוד ולראות תוצאות מדהימות – ללא גירודים ופציעות. אם זה לא מספיק, מדובר בלהב איכותי שיכול להחזיק לך ל-3 חודשים מלאים בלי שום בעיה וחשש (רק אל תשכח להחליף, כן?). מבחינת זמן עבודה – המכונה תיתן לך הספק מרשים של שעה וחצי והיא נטענת ממש מהיר תוך שעתיים בלבד. 

 

והדובדבן שבמכונה – אתה יכול להשתמש ב-VEESH גם בזמן שאתה מתקלח. אמיתי לגמרי. זאת מכונת גילוח לגוף עם תקן עמידות למים IPX6. תחשוב כמה זה נוח להתגלח בזמן המקלחת מבלי שיהיה לך בלאגן מסביב. 

 

את המכונה אתה יכול להשיג ב-2 גרסאות עיקריות: רק את המכונה עצמה או “חבילה מושלמת” עם כל מה שאתה צריך לחוויית הטיפוח המלאה: סט להבים חלופיים, מתלה ייעודי לאמבטיה, סט גוזזים לציפורניים ותיק רחצה איכותי שאתה יכול לאחסן בו את המכונה. 

 

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי

 

דילוג לתוכן