בחירת מכונת גילוח: המדריך האולטימטיבי למטפח המתחיל

שיתוף:

חלקה, נוחה וללא מאמץ – זוהי חוויית הגילוח שהגבר המטופח חושק בה. אבל עם ים האפשרויות שיש שם בחוץ, מציאת המכונה האידיאלית הופכת למשימה מורכבת. במדריך זה אתם הולכים לגלות את כל מה שאתם צריכים לדעת על בחירת מכונת גילוח. 

מכונות הגילוח של ימינו הן יותר מ”סתם מכונות”. מדובר במכשירי טיפוח עם המון פונקציות מתקדמות: החל מקיצוץ זקן, הסרת שיערות מהאף או הגוף ועד ל”פיסול” של הגבות. והחלק הכי טוב? קיימות בשוק מכונות איכותיות המספקות הגנה מפני גירויים כדי להבטיח שתהנו מחוויית גילוח מושלמת – ללא שריטות ופציעות. 

אז אם אתם פחות בקטע של זקן סורר ושיער בלתי מאולף (בלי לפגוע בבעלי הזקנים והשעירים שבינינו) ויותר בקטע של מראה חד וייצוגי, אתם נמצאים במקום הנכון. אבל איך תכלס אתם מוצאים מכונת גילוח? איך אתם יודעים מה מתאים לכם וממה עדיף לכם להתרחק? אז יש כמה דברים שאתם צריכים לשים לב אליהם לפני שאתם רוכשים את המכונה. בואו נתחיל. 

אורך חיי הסוללה

אין דבר שיכול לבאס יותר מאשר מכונת גילוח שמפסיקה לעבוד לכם באמצע. במיוחד אם אתם לפני אירוע כמו יציאה לדייט או ישיבה עם חברים. אז אם אתם בתהליך של בחירת מכונת גילוח, אתם חייבים לוודא את 2 הדברים הבאים: הראשון – כמה זמן לוקח למכונה להיטען. השני – כמה זמן היא יכולה לעבוד ברצף. מה נחשב טוב? מכונה שנטענת בתוך שעתיים גג וזמן עבודה רצוף של סביבות השעה וחצי (כדי שתספיקו לטפל בכל מה שצריך לגלח).

בחירת מכונת גילוח - עמידות למים

בין אם אתם מעדיפים גילוח רטוב או יבש, האפשרות להתגלח במקלחת היא פונקציה שאתם רוצים שתהיה לכם. למה? כי זה לא מפריע לאחרים שנכנסים לאזור של המקלחת, אתם יכולים להתגלח מבלי לעשות בלאגן וזה חוסך לכם זמן יקר (2 ציפורים במכה: גם מקלחת וגם גילוח). רוצים עצה? תחפשו על המכונה תו תקן של עמידות מפני מים. לדוגמה: תקן IPX6.

איכות הלהבים

אי אפשר לדבר על בחירת מכונת גילוח מבלי להגיד מילה על אופי הלהבים עצמם. אם חשוב לכם ליהנות מחוויית גילוח טובה מבלי שתחוו גירודים או שריטות – אתם צריכים לוודא שהמכונה שאתם רוכשים מגיעה עם להבים קרמיים. בגדול, מדובר בלהבים עדינים שמפחיתים את החיכוך עם העור ומאפשרים לכם ליהנות מגילוח חלק ושמירה על חדות הלהבים. איך יודעים שמדובר בלהב איכותי? הוא לא פוצע או שורט אתכם ואפשר להשתמש בו לפחות 3 חודשים.

גברים יקרים – זה לא משנה אם אתם רוצים זקן מטופח, לשמור על מראה מגולח או לשמור על “החבילה” שלכם אסתטית ונקייה. אתם צריכים שתהיה לכם מכונת גילוח איכותית שתענה במדויק על הצרכים שלכם. טיפוח שמח 🙂 

 

דילוג לתוכן