איך לגלח אשכים

איך לגלח אשכים

שיתוף:

למקרה שהיה לכם ספק – נשים רבות מעריכות גברים שמקפידים לגלח את האשכים. אבל זה קודם כל בשבילכם, כדי שתרגישו טוב עם הגוף שלכם. ובכלל, כל גבר בעולם שמכבד את עצמו, דואג לקיים שגרת טיפוח מסודרת. וכן, גם באזור האשכים. אז אם גם אתם מאמינים בטיפוח, אבל עצם המחשבה לגלח מרתיעה אתכם או שאתם לא בטוחים איך עושים את זה בלי להישרט או להיפצע, הכנו לכם מדריך עם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לגלח בביטחון. 

מכונות הגילוח של ימינו הן יותר מ”סתם מכונות”. מדובר במכשירי טיפוח עם המון פונקציות מתקדמות: החל מקיצוץ זקן, הסרת שיערות מהאף או הגוף ועד ל”פיסול” של הגבות. והחלק הכי טוב? קיימות בשוק מכונות איכותיות המספקות הגנה מפני גירויים כדי להבטיח שתהנו מחוויית גילוח מושלמת – ללא שריטות ופציעות. 

אז איך מגלחים אשכים? על פניו זו נשמעת פעולה טריוויאלית אבל יש גם הרבה בלבול בנושא. אז תרשו לנו לעשות לכם סדר. לפני הכל – חשוב לעשות הכנה מקדימה שתעזור לכם לעבור את זה “חלק”. אמבטיה חמה או פושרת מרככת ומרגיעה את העור מה שמאפשר לאשכים שלכם להיות קלים להזזה והופך את מלאכת הגילוח ליותר נוחה ופשוטה. לפני שאתם מתחילים לגלח, עדיף לקצץ את שיער הערווה עד שיגיע לאורך שיותר קל לעבוד איתו (סביבות החצי סנטימטר זה אורך אידיאלי ל”שיתוף פעולה” עם כלי הגילוח שלכם). 

 

והנה עוד כמה טיפים ותובנות חשובות לגילוח האשכים המושלם:

אז איך לגלח האשכים עם הכלי המתאים?

תעשו לעצמכם טובה, בלי סכיני גילוח. אתם ממש, אבל ממש לא רוצים ששק ההאשכים שלכם יילכד בין להבים חדות שעלולות לפצוע אתכם. במקום זה, רצוי להשתמש במכונה שמצד אחד היא עדינה אבל מצד שני “עושה את העבודה” ויכולה להעניק לכם גילוח נעים ובטוח. עדיף ללכת על מכונה לאזור האינטימי וספציפית כזו עם להב קרמי בטיחותי אשר לא ישרוט או יפצע לכם את האשכים בעת הגילוח. מכונה כזו תאפשר לכם להתגלח בביטחון – עד שתשיגו את תחושת החלקות הרצויה. אגב, מכונה מהסוג הזה יכולה להתאים לכל הגוף כך שתוכלו לגלח שתי ציפורים (או יותר) במכה. 

למרוח שמן גילוח

מריחת שמן גילוח לפני שאתם מתחילים “לעבוד” תזין ותרכך את העור והשיער ולמעשה תכין אתכם לקראת פעולת הגילוח. כך תוכלו להרגיע את העור ולמנוע גירויים וחוסר נעימות. חשוב לציין כי קיימים בשוק סוגים רבים של שמני גילוח. חפשו שמן גילוח המסומן כ-בטוח לשימוש ושימו לב שהוא עשוי מחומרים טבעיים שיכולים גם להתאים לבעלי עור רגיש. מומלץ לעשות סקר שוק כדי למצוא את שמן הגילוח שהכי יכול להתאים לכם. 



למצוא מכונת גילוח עם עמידות למים

יש מכונות גילוח ויש מכונות גילוח. אבל כשמדובר בגילוח האשכים שלכם? מגיע לכם הטוב ביותר. אם החלטתם לגלח את האשכים ואתם מחפשים מכונה לקנות עכשיו, אתם צריכים שהיא תהיה אמינה מבלי להתפשר על האיכות. אחד הסימנים לזה הוא מכונת גילוח לגוף ולביצים עמידה למים המסומנת עם תקן IPX6 מאושר. למה אתם צריכים את זה? כי ככה תוכלו להתגלח אפילו באמבטיה ולמעשה ליהנות מכל העולמות: גם מקלחת, גם גילוח וגם חיסכון בזמן. חוץ מזה, שימוש במכונה עמידה במים מאפשר לכם לבחור האם להתגלח עם קרם או בלעדיו ומלאכת התחזוקה היא ממש קלה כי אתם יכולים לשטוף את המכונה מבלי לחשוש שיקרה לה משהו. אז אל תשכחו – חפשו מכונה עם תקן עמידות למים IPX6. תגידו שאנחנו שלחנו אתכם. 

עור אשכים מתוח זה הרבה יותר בטוח

בעת פעולת הגילוח, חשוב שתשמרו על עור אשכים מתוח ולא לגלח אותו כשהוא נמצא במצב רפוי. אם תעשו את זה, קיים סיכוי שיגרמו לכם שריטות או פציעות ואתם ממש לא רוצים שזה יקרה. תשננו את זה טוב: “עור אשכים מתוח – יותר בטוח בגילוח”. דבר נוסף שכדאי לכם למתוח הוא את הזמן. נכון, אתם אולי ממהרים לדייט או פשוט בא לכם שזה ייגמר מהר יותר, אבל אסור לכם להיות פזיזים בזמן שאתם מגלחים את האשכים שלכם. חיפזון מוביל לאסון! כל פעולה מהירה מדי עלולה לשרוט או לפצוע אתכם. במקום זה, הקפידו לגלח עם כיוון צמיחת השיער בתנועה איטית וקלילה כדי להבטיח גילוח בטוח. 

שטיפה במים קרים

סיימתם לגלח? תענוג! אבל רגע לפני שאתם מתלבשים – אתם יכולים לשטוף את האשכים במים קרים במקלחת. חלקכם אולי חושב לעצמו: “מה? איזה מים קרים?! אני אקפא!” אז ככה, אתם לא צריכים להשתמש במים קפואים ממש אלא במים קרירים וצוננים. זה עוזר לסגור נקבוביות בעור ומצמצם שערות חודרניות. אלו מכם שחוו שערה חודרנית, יודעים עד כמה זה מציק. אלו שלא חוו את זה עדיין – עכשיו אתם יודעים מה לעשות כדי למנוע מהדבר הזה לקרות. בכל מקרה, אחרי שסיימתם לשטוף את האשכים תדאגו לייבש אותם כדי למנוע גירוי של העור. 

להרגיע את העור

מה עושים אחרי שמסיימים להתגלח? שמים אפטרשייב כמובן. רק אל תשימו את אותו אפטרשייב על האשכים שלכם כי זה צפוי לגרום לגירוי ולתחושה של אי נוחות. במיוחד אם מדובר באפטרשייב בתוספת של אלכוהול. מה כן לשים? חומרים מרגיעים ולא מעקצצים כמו קרם טיפוח לגוף או אלוורה מאושרים לשימוש. תמרחו בעדינות ובנדיבות עד שתרגישו הקלה. 

מילות סיום

זהו חברים. עכשיו אתם יודעים את כל מה שצריך בשביל לגלח את האשכים בצורה בטוחה שתמנע שריטות ופציעות. כל עוד יש לכם את הכלים הנכונים ואתם לוקחים את הזמן מבלי למהר, צפוי להיות לכם גילוח חלק ומהנה. בהצלחה!

דילוג לתוכן