מכונת גילוח לרגליים

מכונת גילוח לרגליים

שיתוף:

 

מספר הולך וגדל של גברים לוקח את שגרת הטיפוח לידיים… ומגלח את השערות ברגליים. מכונת גילוח לרגליים היא כמובן הדרך המתבקשת כי היא מאפשרת לקבל באופן מהיר גימור חלק ואסתטי. האם זו הסיבה שספורטאים רבים מגלחים את השערות ברגליים? מה צריך לבדוק לפני שרוכשים? וכמובן – איזו מכונת גילוח לרגליים נחשבת לפופולרית בישראל? מאמר חובה לכל גבר שמחפש מכונת גילוח לרגליים ורוצה לשדרג את שגרת הטיפוח שלו.



אם אתם כאן וקוראים את זה, אז כנראה שגם לכם, כמו לאלפי גברים כמוכם, חשוב לקיים שגרת גילוח רגליים המאפשרת לכם להרגיש ולהיראות במיטבכם או שאתם רוצים להתחיל אבל לא לגמרי סגורים על מה חשוב (וחובה!) לבדוק לפני שרוכשים מכונת גילוח לרגליים. 

 

אבל זה לא רק עניין של מראה. למעשה, ספורטאים רבים מגלחים שערות ברגליים בעקבות המקצוע שהם עוסקים בו. בין אם אתם ספורטאים רציניים או עוסקים בכך באופן חובבני – מכונת גילוח לרגליים יכולה לעשות עבורכם פלאים. 



מכונת גילוח לרגליים בעולם הכדורגל - על מה ולמה?

הכי קל לחשוב שהסיבה ששחקני כדורגל מגלחים את הרגליים היא להיראות טוב בעיני הקהל והמצלמות. אבל זו ממש לא הסיבה (לפחות לא העיקרית). בראש ובראשונה – שחקני כדורגל מגלחים את רגליהם כדי שיוכלו לקבל טיפול יעיל יותר במקרה של פציעות. ברגע ששחקן נפצע וצריך לקבל סיוע, לצוות הרפואי יהיה קל יותר לזהות את אופן ועומק הפציעה מה שיאפשר טיפול מהיר יותר. בנוסף, שחקנים רבים מעידים שהם מרגישים קלילים ומתפקדים טוב יותר כשאין להם שערות ברגליים (נקודה למחשבה בפעם הבאה שאתם יוצאים לשחק בשכונה).  

אצנים - מגלחים למרחקים ארוכים

זה לא משנה אם אתם הולכים לרוץ 5 קילומטר או מתכוננים למרתון שלם, גילוח הרגליים יכול להפחית חיכוכים ולעזור לכם לשפר את הביצועים. מלבד זאת, זה עוזר למנוע שפשופים מציקים בעור. היי, אם זה עבד ליוסיין בולט אז לפחות שווה לנסות, לא?

מדוע רוכבי אופניים מגלחים את הרגליים?

מהירות היא שם המשחק כשמדובר במירוצי אופניים. זו הסיבה שרוכבי אופניים לובשים בגדים מיוחדים אשר מצד אחד מעניקים נוחות והגנה אבל מצד שני מגבירים את היעילות וזאת באמצעות הפחתת החיכוך עם האוויר. מאותה הסיבה מרבית רוכבי האופניים מקפידים לגלח את הרגליים שלהם. 



מכונת גילוח לרגליים - גם לשחיינים

אין ספק שהמפתח לשחייה אפקטיבית היא קודם כל הטכניקה. לצד זאת, כדי למקסם את יכולות השחייה ולמנוע הפרעות מיותרות – שחיינים מקצוענים מגלחים את שיער הרגליים כי זה עוזר להם להפחית חיכוכים והתנגדויות אשר עשויים להאט אותם בזמן שהם מתחרים. 



איך בוחרים מכונת גילוח לרגליים?

ועכשיו – לתכלס. הנה טיפים חשובים לפני שרוכשים מכונת גילוח לרגליים:

 

 

להבים איכותיים בלבד

כלל ברזל: חשוב להשתמש בלהבים איכותיים בזמן שמגלחים שערות. זה נכון שבעתיים כשמדובר באזור גדול כמו הרגליים שלכם. להב איכותי הוא כזה שיאפשר לכם לגלח שערות בקלות ללא גירויים ופציעות. לשם כך אתם צריכים להב קרמי עדין שמתאים במיוחד לגילוח שערות בגוף. מלבד הביטחון שלהב מהסוג הזה יעניק לכם, הוא בד”כ יכול לשמש אתכם לאורך תקופה ממושכת של לפחות שלושה חודשים. 

 

 

מכונת גילוח לרגליים שנוח לכם לעבוד איתה

כל בעל מקצוע שעובד עם כלים יודע שנוחות היא דבר שאסור להתפשר עליו. זה משהו שחייב להיות לכם בראש אם אתם מתכננים לרכוש מכונת גילוח לרגליים. הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה לכם זה שהמכונה שאתם מגלחים איתה תיפול לכם מהידיים כי לא נוח לכם להחזיק אותה. ובכלל, גילוח זה משהו שאמור להיות כיף. אין סיבה שתרגישו “במאבק” בזמן שאתם מגלחים את הרגליים (או כל מקום אחר).

 

 

אטימות למים

הרבה יותר קל לגלח שערות ברגליים בזמן שנמצאים במקלחת. בלי לכלוכים ובלי בלאגן. בשביל זה אתם צריכים מכונת גילוח לרגליים עם יכולת עמידות למים. ככה תוכלו להתגלח בכיף ולנקות את המכונה בקלות. שטיפה מהירה במים ואתם מוכנים לגילוח הבא. פשוט ודאו שהמכונה שאתם מתכוונים לרכוש היא בעלת תקן IPX6 המאשר את עמידותה למים.

 

 

זמן פעולה מקסימלי

בהשוואה לאזורים אחרים בגוף, גילוח הרגליים לוקח זמן רב יותר. זה אומר שאתם צריכים מכונת גילוח לרגליים עם חיי סוללה ארוכים. לכן, רצוי ללכת על מכונה שיכולה לעבוד ברציפות במשך זמן ממושך. מכונה עם הספק של שעה וחצי עבודה זה די והותר (אפילו לשעירים קשות שבינינו). 

 

 

מכונת גילוח הרגליים הכי מבוקשת בישראל

לא ג’ילט, לא פיליפס ואפילו לא בראון. מכונת גילוח הרגליים הפופולרית בישראל היא בכלל של המותג VEESH. המכונה מגיעה עם סוללה שמחזיקה לכם 90 דקות, עמידות מלאה במים (תקן IPX6 שדיברנו עליו) ואחיזה נוחה במיוחד. בנוסף, היא מגיעה עם להב קרמי עדין המתאים במיוחד לגילוח הרגליים ולמעשה לכל הגוף. זה אומר שאתם יכולים להתגלח בביטחון בלי לחשוש משריטות ופציעות.

 

 

לבלאגניסטים שביניכם – ניתן לקבל את המכונה מגיעה עם תיק רחצה כך שתמיד תוכלו לדעת איפה הנחתם אותה (רק אל לאבד את התיק, כן?). בנוסף, ניתן לרכוש את המכונה עם סט אביזרים נלווים כמו מתלה ייעודי לאמבטיה, סט גוזזים לגבר וזוג להבים חלופיים. “החבילה המושלמת” שכל גבר צריך. 

 

זהו חברים, אנחנו את שלנו סיימנו. עכשיו יש לכם את הידע והכלים כדי לבחור מכונת גילוח לרגליים שתעשה לכם עבודה “חלקה”. בהצלחה!

 

 

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי

 

דילוג לתוכן