איך מגלחים מפשעות? 

איך מגלחים מפשעות

שיתוף:

מדריך שאלות-תשובות לטיפוח אינטימי לגבר

אז מסתבר שבעבור לא מעט גברים גילוח המפשעות יכול להיות “אירוע”: לגלח עם סכין או עם מכונה? עם קרם גילוח או בלי קרם גילוח? על איזה סגנון הולכים? איך מגלחים מבלי שיהיו שריטות? בין אם אתה מחפש טיפים על איך מגלחים מפשעות או סתם סקרן לחקור ולהתנסות בסגנונות חדשים – כאן תוכל למצוא את כל התשובות שאתה מחפש. 

אסתטיקה היא כבר לא מילה גסה. גברים של הדור החדש רוצים להיות יפים ומטופחים – גם באזורים אינטימיים. וזה ממש לא רק עניין של מראה. זה קודם כל בשביל הביטחון והתחושה הפנימית.  

 

אבל לגלח ב-“קומה התחתונה” זה לא משהו שאפשר להקל בו ראש. יש כמה דברים שאתה צריך לדעת כדי להשיג טיפוח מושלם ולהימנע משריטות או פציעות. בשביל זה ריכזנו לך תשובות מסודרות לשאלות חשובות על גילוח מפשעות. 

האם צריך להתקלח לפני שמתחילים?

אנחנו לא צריכים להזכיר לך שאתה מתקרב לאזור רגיש. מאוד רגיש! לפני שאתה מניף סכין/מכונת גילוח בקרבת ה”מטען היקר”, כדאי לך לעשות אמבטיה או מקלחת כדי להכין את העור והשיער למה שעתיד לקרות.

 

ריכוך השערות במים חמימים ימנע משיכה כואבת ברגע שתתחיל להתגלח. בנוסף, חשוב שתוודא שהעור נקי כראוי כדי למנוע התפתחות של זיהומים

סכין או מכונה?

זה די עניין של טעם. קצת כמו לשאול אותך מה אתה מעדיף: פיצה או המבורגר? (אנחנו באופן אישי עפים על סטייק טבעוני). להבדיל אלפי הבדלות, אם חשוב לך לקבל גילוח חד ונקי (מפשעה ‘טאבולה ראסה’) – אז עדיף לך להשתמש בסכין גילוח ידני. מצד שני, אם אתה מעדיף את המראה הטיפה “מחוספס” אז מכונת גילוח למפשעה היא כלי העבודה שאתה מחפש.

 

אם אתה הולך על מכונה בסוף – תוודא שהיא מגיעה עם הדברים הבאים: להב קרמי עדין, יכולת עמידות במים (כך שתוכל לגלח בזמן המקלחת), זמן טעינה סביר של לא יותר משעתיים וסוללה שתחזיק לך לפחות ל-90 דקות. רצוי גם מכונה עם סט אביזרים נלווים כמו אקסטרה להבים, גוזזים, מתלה נוח לאמבטיה וכמובן תיק מסודר שאתה יכול לשים בו את הכל. 

 

אגב, אתה יכול גם לשלב: בהתחלה לקצץ עם המכונה ואחר כך לעבור עם הסכין בשביל שיצא לך חלק.

איך מגלחים מפשעות - עם כיוון צמיחת השיער או להפך?

תראה, ללכת “נגד הזרם” אומנם יעניק לך חווית גילוח צמודה יותר. מצד שני, זה מגביר את הסיכוי שתחווה תופעות מציקות כמו גירויים ובליטות בעור או אפילו שיער חודרני. במיוחד כשאתה משתמש בסכין. לכן עדיף לך לגלח עם כיוון צמיחת השיער. לא להפך. זה גם הרבה יותר נוח ככה (תאמין לנו, מניסיון). 

 

אל תשכח שהמפשעה היא אזור רגיש וגם ייתכן שהשיער צומח שם לשני כיוונים במקביל. אז תשתדל להיות עדין בתנועות שלך ותמנע מלעבור על אותו המקום יותר מדי פעמים.

למרוח קרם גילוח: כן או לא?

איזו שאלה? בוודאי שלמרוח! קרם גילוח עוזר להגן על העור שלך במהלך “עבודת הגינון” ויבטיח שתהיה לך חווית גילוח צמודה יותר. בין אם אתה עובד עם מכונת גילוח למפשעה אבל בעיקר אם אתה משתמש בסכין גילוח רגיל. אגב, אתה יכול גם להשתמש בג’ל לגילוח. במקרים רבים הוא אפילו עדיף כי הוא מגיע עם מרכיבי לחות בריכוזים גבוהים יותר. שימוש בסבון פילינג זו גם אופציה טובה כי הוא מאפשר לך להסיר תאי עור מתים ולהפוך את הגילוח לקל יותר.

 

מה לא למרוח? שמפו! לא סתם רשום לך שהוא מיועד לשימוש על הראש. שימוש בשמפו באזור האינטימי לא רק שלא יעזור לך להתכונן לגילוח אלא בסבירות גבוהה יגרום לך לעקצוצים וגירודים. זוכר איך אמר ביידן? פשוט don’t! בסיום הגילוח כדאי לך להתקלח ולמרוח אפטר שייב/קרם לחות כדי להרגיע ולטפח את העור. 

 

שיער המפשעה הגברי מגיע במגוון סוגים וצורות ויש יותר מדרך אחת לגלח אותו בסגנון שמתאים לך. כך או כך, הקפדה על הכללים הבסיסיים תעניק לך חוויית גילוח בטוחה ומהנה. אנחנו מקווים שמצאת ערך במדריך הזה ושהוא יעזור לך לשדרג את שגרת הטיפוח שלך. 

 

 

 

*אין לראות במידע המסופק כתחליף לייעוץ, אבחון או טיפול רפואי מקצועי. פנו תמיד לייעוץ של איש מקצוע או רופא מוסמך לגבי מצבכם הבריאותי

 

דילוג לתוכן